Julresumé

Hoppas alla hade en lika fin julafton som jag! Vi hade faktist traditionellt julbord i år, har saknat det lite faktiskt x) Förra året hade vi taco"bord", året innan det hade vi sushi och någon gång innan det meze, kul med lite variation! Svensk mat är ju så tråkig... 

Jag vet inte om det bara är jag som alltid börjar fundera på syftet bakom en julklapp? Igår fick jag en tegelstenstjock bok  av pappa som handlar om huvudpersonens kamp för att hitta sig själv och ifrågasätta den fria viljan.. (?) Det är en kultbok, men jag började såklart fnulla på möjliga baktankar. Eller... så kanske han bara vill att jag ska läsa en bra bok helt enkelt:p  Värre för en kompis dock, han fick galet många deos... haha!

Hoppas ni fick fina julklappar ni med :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0