5 dagar kvar


Nu är jag äntligen hemma efter jobbet, stod i två timmar och försökte förklara för fem st sex-åringar hur man slår forehand........... gick inte överdrivet bra;) Aja, pengar får man i alla fall, så man ska väl inte klaga.

Nu är det fem dagar kvar tills jag åker iväg till Spanien. Ska bli så jäkla skönt, kommer vara borta 1-2 månad(er)! Kommer bo hos min moster där nere och jobba på en restaurang medans vi är där. Så när jag kommer hem kommer jag förhoppningsvis vara lite brunare, lite rikare och lite mer tränad;) Gjorde klart en träningsplanering igår, så det kommer nog inte bli så jäkla slappt där nere, ska minst få in ett pass om dagen.
Enda negativa med resan är att vi ska ta oss dit med bil och jag vette fan hur jag ska överleva det, haha. Men vi kommer i alla fall hinna se jäkligt mycket på vägen, jag kommer bland annat fira min 17:e födelsedag i Paris! Kommer bli hur najs som helst, har velat åka till Paris jättelänge. Får se hur väl man kommer klara sig på skolfranskan när man väl är där nere, i skolan tenderar franskan på talbanden flyta ihop till en enda oförstålig gyttja:P  "Je t'aime! Je t'aime! Je t'aime!!"  *aaargh!*


Hörde förresten att det verkar som om det seriöst kommer dyka upp skyltar vid våra övergångsställen som är pryda med en dam istället för "herrgåman". Med detta ska man försöka stärka jämställdheten i Sverige. Haha, tror dom seriöst att det kommer påverka någon kvinna i det här landet? Eller man heller för den delen?^^ Mycket effektiva idéer regeringen spånar på ibland, cred till dom!

Nu blir det kladdkaka:)
Puss<3


Kommentarer
Postat av: vfj

har laura skaffat blogg! shiet, nu blir det till att läsa ;)
skolk imorn igen? ;D

2008-05-26 @ 01:16:00
URL: http://vfj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0