FF


Japp, här sitter man då med en förjävla jobbig svenskauppgift. Jag tycker av hela mitt hjärta inte om dig ibland Sara Hesslid. Eller vad du nu heter.

Idag har det även hunnits med att undersöka toppen av Hammarbybacken, som förövrigt ser ut som nåt hämtat direkt ur Bagdad. Vår grupp var grym, Anna agerade klädhängare, Robert solade och försökte leka oberörd genom att springa upp för backen och vi andra lyckades hitta tre (!) växter som vi glömde ta med oss tillbaka, och två insekter som körde missionären. En väldigt lyckad dag med andra ord!

Nu har jag bara tre dagar kvar i skolan, sen är det sommarlov för min del :D Ska bli så jäkla skönt, för jag har varit skoltrött hela året. Mamma och pappa har börjat snacka om att flytta ner till Spanien och hur najs skulle inte det vara? Är så trött på fula Sverige och är i ett stort behov av varmare breddgrader;).

 
                                          image8

Där ligger jag och pressar om en vecka ;).





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0