Fyra timmar kvar till skola


Klockan är halv fyra på morgonen och jag sitter och hjälper Vera med matte över msn... Istället för att sitta uppe nu och långsamt dö så hade jag kunnat ligga och vara inne på min fjärde sovtimme, lite roligt hur man prioriterar ibland?

Har haft en grym helg! Var och såg Iron man med Viktoria (aka Polacken) i lördags. Jag hade velat se den hur länge som helst, för jag tyckte trailern var så jävla ball ;) När man hör riffet vill man bara gör nåt helt urflippat, typ hoppa från en helikopter samtidigt som man slåss mot hundra mördardvärgar. Typ.
Lyckades också med bedriften att totalförstöra mitt egna godisförbud då vi laddade upp inför filmen med att stå i en godisbutik i en kvart och äta direkt ur lådorna.
Verkligen skärpt när det gäller.

Nej, nu ska jag tydligen få ett bildbevis på att Tomas Di Leva går på LSD... Shit, den här dagen kunde inte ha startat bättre...

puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH! jag är bäst på matte :)
var inte videon fin på di leva?

2008-05-19 @ 03:29:33
Postat av: Laura

haha, vi äger hörde jag? :D
vackraste jag sett, aldrig blivit så rörd i hela mitt liv, tårarna bara sprutade.... haha

2008-05-25 @ 16:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0