Svenska


Sitter här och försöker få ihop någorlunda bra material till min svenskaredovisning imorgon. Det underlättar ju såklart att jag inte har en jävla aning om vad jag skriver eller håller på med, ja fyfan vad det kommer gå bra imorgon;). Kanske dags för mej att inse att det kanske inte är så bra att sitta inne på msn, kolla på tv och prata i telefon medans jag pluggar hörde jag? Aja, jag får skärpa mig i tvåan, det är ju trots allt lov snart ;)....

Igårkväll var Gustav här en sväng och stackarn blev stalkad av nån tjej som tydligen har joooordens checkbones (vilospååår?), men är man poppis så är man ;). Där emellan hann vi i alla fall sitta och såga alla bidragen i Eurovision finalen och jag var en aning övertrött, haha, jävligt kul hade vi! Tyckte lite synd om Perelli som hamnade på 18:e plats, hon verkade ju ha gjort ett sånt grundligt och tidskrävande jobb med sminkhinken:(.....

Men, bland alla skridskoåkande ryssar, porriga tanter och sjörövare (?) så fanns Sébastien Tellier. Trodde inte fransmän kunde vara genuint balla, men det kan dom! 


 


Är han inte lite snygg också? Inte? Näh, tänkte väl det. 


Bye <3
"Norge is like da place to bee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0