Quantum of Combination

Jag har inte kunnat spela tennis idag (igen) eftersom vi slutar så sent i skolan. It's killing me, huu... Jag får abstinens efter någon dag utan träning. Så vid sju-tiden blev det ett pass på Eriksdalsbadets löparband istället för plugg. Ahhh, det känns så bra att prioritera åt helvete!

Annars har min tid idag gått till att skriva matteprov, lyssna på killars raggstrategier och längta efter MTV Music Awards eftersom Viktoria har tjatat om det hela tiden. Uppskrivet på X antal ställen har hon det också, ett ypperligt exemplar av dedication. Bananas till dig;).
I alla fall, jag var 100 % inställd på att det skulle bli jordens hobby-dygning inatt igen (läs: valvaka), men vad skådar mina vackra bruna ögon när jag sätter på tvn? Det har ju redan börjat! Argh. 

Förövrigt är jag taggad på att gå och se nya Bond-filmen, hur macho verkar inte den? Jag har vant mig vid Craig's plut nu och några fler speedos-scener vore inte fel nu när vi går mot deppo-tider. Nej, lördagkväll blir bio-kväll, där med basta.

Adios <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0