Storslagna planer

Stapplade precis in genom ytterdörren efter ett långt pass på jobbet, den långa vägen mot Bill Gates tar sin lilla tid, och vad står och väntar på matbordet? Min favoriträtt! Tack, söta lilla mamma.
Nu är magen fulltjock och denna kväll kommer bli slappare än slappast, är så trött att jag inte orkar med någon utgång. 

På väg hem från Stureplan tidigare fick jag syn på massa snygga höstkläder. "Köp mig!!", skrek dom och jag hälsade lugnande att dom följer med mig hem nästa lönedag. På ett villkor dock; att dom lovade att hänga kvar till dess. Så... Hang in there guys!

Nu är det tv-dags, låt det gå någon bra film nu Gud. Typ Pulp Fiction eller Stockholm Boogie. Då skulle jag kanske börja tro på dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0