Din mamma


Fick utegångsförbud denna morgon då min mamma hittade mig sovandes på golvet på min temporära lägerplats: vårt 3x3 förråd i trapphuset fyllt med gummistövlar och gamla jackor. Jag låg bekvämt där i någon timme tills jag fick en julgransfot i huvudet och några minuter senare kom mamma in och kastade en gummistövel i huvudet på mig och skrek. Tack, jag älskar dig också.

Har alltså varit inne hela dagen idag! Gah, jag ville dö redan efter en kvart, fast sen kom jag ju på att jag kunde städa mitt rum, sortera alla papper, plugga, dricka massa te och bara vara sådär galet duktig som alla pluggisar är varje dag. Viktoria kom över och räddade mig från att drunkna i alla A4-blad (halva Amazonas ligger seriöst i mitt rum) och vi kollade på Juno ihop. Så gullig film, blev jätterörd!
Skulle ha gått på Wall-e med Anna och Viktoria idag, men det blev andra gången jag sabbade allt! Förlåt babes, jag ska sluta vara "such a badass" (?!). Men Wall-e blir av imorgon eftersom jag skötte mig så "exemplariskt" idag ;) Så imorgon blir bio kl 14.50 och jag dör om vi råkat ta en barnvagnsbio.


pussochgodnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0