Ett till av mina hallelujahmoments


Som alla vet så är det söndag idag! Och vad gör man på söndagar? A precis, man slappar, går runt i mjukisar, gör ingenting, är ute på stan, chillar med kompis, tycker det är sämsta dagen i veckan, eller jag vettefan vad just ni fyller era patetiska liv med. Men idag har jag suttit och pluggat eftersom jag fått två uppgifter att handa in innan 23.59. Fyfan va jag har jobbat, lökat sönder framför den här alltför gråa datorn.

13 min innan skiten (och oj vad bra den skiten var...) ska skickas in så försvinner det. Kul va? Jätteroligt tycker jag, jag ääälskar när sånt här händer! HA HA HA  HAAAA....
Nu har tre saker åkt ut genom fönstret och jag har senaste halvtimmen ägnat mig till att skrika ut mina aggressioner. Nu känns allting bra, fast inte like underbart som innan, för jag kom fram till att jag inte orkar bry mig. Och då blev jag glad, för det är ju lov nu också, då kan man ju inte deppa gott folk!


Nu vill jag bara ut och krama träd och skänka pengar till rädda barnen eller till kärringar som har knölar i bröstet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får knölar i bröstet :S

2008-10-27 @ 15:45:22
Postat av: lisa

ha en bra dag :)

2008-10-27 @ 15:52:36
URL: http://lislag.blogg.se/
Postat av: Laura

TACK!

2008-10-27 @ 20:45:45
Postat av: cesar

jag vill faktisk inte att du får knölar i bröstet, awesome blogg hurru, keep it up!:D:D



// Julius

2008-10-27 @ 21:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0