Fredag


Idag har jag varit stygg. Jag gick nämligen inte till skolan. Fy på mig, det ska inte hända fler gånger.

Ja, jag vet precis vad ni tänker nu.
Men livet är ju trots allt en stor sladdrig påse man ska fylla med whatever you like får man ju höra hela tiden? Ja, bättre argument kan jag inte komma på just nu.


I morse kämpade jag mig spontant ur sängen klockan 8 (vad det aldrig mer kommer att hända känner jag) och vid tio var jag och Lunkan i tennishallen. Det var tänkt att vi skulle spela mellan 10-11 för att jag skulle hinna in till Stockholm Open och den första kvartsfinalen, men vi ragglade inte ut från banan förrän klockan 1! Helt slutkörd var jag, det var ett riktigt bra pass med andra ord:)
Efter det stapplade jag iväg mot Gärdet, Kungliga Tennishallen där jag mötte upp Tamas och Eken. Drömprinsen och Fredde joinade oss lite senare. Robert Eklöv himself dök också upp (!). Första gången han ser en tennismatch överhuvudtaget och självklart döptes alla spelarna om till typ "Den Vita Björnen Från Argentina" och "Den Svenske Älgen Från Tibro". Haha, fyfan va skön killen är OCH han är skyldig mig pengar, så det känns extra bra;).



            David Nalbandian



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0