Torsdagspepp


Status: Huvudvärk, lyssnar på Stefans låtar och är lost in cyberspace.

Jag hittade en burk märkt med "Almte" när jag kom hem från träningen och tänkte, varför inte lixom? Nu en timme senare sitter jag fortfarande med en eftersmak i munnen som påminner om ruttna äpplen.... Härligt -.- Let's do it again?

Idag hade vi matteprov väldigt väldigt tidigt, alldeles för tidigt. Men det gick helt okej med tanke på att jag inte kunnat plugga nu när jag varit sjuk. Jag och Viktoria drog hem till henne efter det, eftersom vi båda fortfarande är sjuka;) Vi kollade på Disneyfilmer (haha!) och jag har en ny kärlek i mitt liv, den tjocka killen i Mulan. Jag vill också ha en gosig tjockis som kramas med en hela tiden. 

Nu ska jag lägga mig, hoppas på att må bättre imorgon. Och så ska jag drömma om att få dra till Ambassadeur om en vecka, Niki Belucci gästar, kan bli gaalet! Men avsaknaden av falskleg och faktumet att man ser ut som en tolv-åring lär väl som vanligt paja planerna. </3


Aja, sängen, nu, pusspåer!






 

Kommentarer
Postat av: vix

du kommer få nya älsklingar framöver!

2008-10-02 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0