Rabattkupong


Franskan är klarpluggad och franskaböckerna inslängda längst in i garderoben, jag vill inte se dom mer nästkommande halvår. För två timmar sen satt jag och räknade ner sista timmarna till FAIL-big-time, men imorgon kirrar jag MVG fan! Snart ska jag dyka ner i min säng full med browniesmulor.

Supertaggad. Superglad. Supertrött


Självklart har jag känt vibbarna ett tag, det har varit och är fortfarande outtalat och oj-så-himla-talat-i-koder, men nu vet jag och.. Jag bryr mig inte, det kommer jag inte göra förrän den dagen jag får en vettig motivering och den skulle sitta finfint tycker jag. En avsaknad av en skulle inte förvåna mig. Aja, många frågetecken här, synd att inte alla är mogna nog att räta ut dem trots att vi börjar närma oss 18 års ålder.


pusspåer ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0