Kärrtorp

Tänkte göra en liten summering av min helg men kom på att det gör jag ju hela tiden, usch va tråkigt. Men sedan överrumplade jag mig själv med att inte ha en jävla aning om vad jag ska skriva så helgen-temat lät ganska lockande ändå, so here we go.

Jag har blivit sugen på att byta gymnasium igen (läs: Kärrtorp), det brukar gå lite i vågor och beror på att jag tenderar att tröttna så lätt på saker. Jag var på en av deras fester i fredags och det ägde! Fullt med sköna människor, gah, jag älskade alla där redan efter en halvtimme. Men det roligaste under kvällen hände runt 1-tiden, då jag satt och passiv-rökte med några på altanen. En av killarna som hade varit och hämtat någon vid tunnelbanan kom tillbaka och trevligtrevlig som man är går man fram för att hälsa och det visar sig att det är en tant på typ 45-år, haha! Vad i hel..?, tänkte jag medans hon fortsatte och hälsade på Gustav och drog ur sig "Gustav? Meh, va kul, det heter min äldste son!" Haha, så klockren! Sedan drog hon in i lägenheten som inget medans killen blinkade nöjt åt alla, väldans stolt var han över vad han hade "hittat på krogen". Folk drog världens bitchblickar, men det lades sig efter ett tag.. Men när hon började grensla killen i en soffa... Haha, sjukaste ever.

Mer såna fester, tack;) 


Imorgon har jag biologiprov, hallelujah, så denna dag har gått till att titta på tv, jobba och planera upp nästa vecka. Härligt hur man prioriterar va? 
En kalender har införskaffats också, väldans trevligt, så nu är jag helt addicted to it. Det blir alltid så, allt ska in i den där jävla lilla boken nu, bara för att man ska övertyga sig själv om att det inte var bortkastade pengar. "1 oktober: Lunch" 


Nu ska jag hitta botemedlet mot cancer, adios <3
Laura


Kommentarer
Postat av: Gurra

HAHA det va så jävla sjukt XD, ska fråga Joel imorgon om bakgrunden till hur dom fick dit 45åringe :P

2008-09-28 @ 22:50:19
Postat av: Laura

Han "hittade ju henne på krogen" ? ;)

2008-09-29 @ 00:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0