Allting gick ju som planerat



                                                                       

Den här söta filuren var det tänkt att jag skulle se på bio ikväll med Oskar, men det blev uppskjutet till imorgon istället. Har hört massa om den här filmen och jag tycker att den verkar vara hur söt som helst!
Mina inköp jag hade planlagt så nitiskt noga idag blev inte heller av... Får gå och längta efter dom där grejerna några dagar till då, det har väl ingen dött av.

Håll utkik efter Aftonbladets löpsedel imorgon:
"Låret och Pitten rånar Swedbank i Södra City"


Laura


Kommentarer
Postat av: pitten

hahah låret... :)

2008-09-10 @ 16:31:27
Postat av: vfj

2008-09-11 @ 00:49:52
Postat av: janne

vill också se den! :)

haha rånare!

2008-09-11 @ 00:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0