Då var det måndag igen


Jag sitter uppe och är fortfarande mätt på maten jag åt för 11 timmar sen, hela dagen har i princip gått åt att äta massa onyttig (men ack så god) mat. För den som inte är insatt kan hela föregående mening klassas som en synonym för min Bolivia-släkts sammankomster. Fyfan vad vi Torricos kan äta alltså, inte ens Joe Tribbiani är någon match för oss! Nu har man lite att träna bort på tennisen imårrn också;).  

Skulle ha sett Mamma Mia-filmen idag med Viktoria och Anna, men fick skippa det pga släktgrejen(!). Asförbannad blev jag, jag som hade tänkt raida Topshop när vi ändå skulle ut och äga stan. Aja, höstkläder blir det en annan dag, och även Mamma Mia-filmen eftersom V och A skippade filmen så vi kan kolla den ihop någon annan dag. Söta ni är haha :D

Var i Barca för ett tag sen (omg, va jag saknar det!) och såg nyss att bilder från min och alla dudes kväll på Pacha dykt upp på Facebook. Haha, helt fuckad ser man ut, men vad göra när en två meter stor ryss man känt i en kvart hela tiden insisterar på att trycka en fet jävla kamera i nyllet på alla för att sedan sätta sig och tjura i vip-soffan i ytterligare en kvart tills nästa infall kommer. Aja, skön var han, precis som alla andra ryssar. Är det förresten bara jag som har observerat att oavsett var man är och förutsatt att det finns minst tre ryssar, så gaddar dom alltid ihop sig? Dom blir typ brothas/sistas på mindre än en timme medans vi svenskar inte ens hälsar på grannarna i huset vi bott i i elva år.


Bedtime, godnatt <3


     
                         Idag                                                              Imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0