Dagens


Snodde den här typiska blogggrejen, sneaky peaky som man är.

Dagens humör:  allmänt Söder och tyff
Dagens frisyr:  Lilla My
Dagens outfit:  shorts + BH (än så länge) 
Dagens planer:  ett löp-pass nu innan skolan börjar och Moneybrother på Grönan ikväll! 
Dagens vill ha:  en svettig Anders Wendin
Dagens tråkigaste:  att jag inte hittar mitt SL-kort   
Dagens kärlek:  befinner sig på andra sidan Atlanten
Dagens glädje:  äntligen bekräftat att jag kommer åka till New York över nyår!
Dagens sorg:  vad är det här för jävla kategori?:(
Dagens sms:  "Jag har lektion! // Vera"
Dagens mat:  Äpple, persikor och te
Dagens åsikt:  Russel Brand är så klockren! http://www.svd.se/nyheter/utrikes/artikel_1693613.svd


Russell Brand
Är man känd får man se ut som en buske.


Nu ska jag springa en sväng längst med Årstaviken med alla tanter och gubbar i tajta cykelbyxor.

Amen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0