Moneybrother

Var på Moneybrothers spelning igår! Det blev en rewind för mig och Nikki som såg honom förra året på Skansen, så gårkvällen blev nostalgikänsla big time och nu sitter jag här förkyld och låter som Darth Wader. Det var jättekallt igår och jag skrek bokstavligen sönder min hals. Hur som helst, spelningen var grym, så ni som bangade igår missade verkligen någonting!
Efter spelningen kommer det upp en random dude till oss och undrar om någon av oss ville åka Fritt Fall med honom och hans kompisar. Jag skrek "ja!" precis som alla andra utan att veta vad jag tackade ja till, så det slutade med att han valde ut mej. Eftersom man inte är en bangare åkte jag faktist också, fyfan vad jag ångrar det, haha! Det kändes som om magen skulle pressas upp i hjärnan!

                            
Vi lyckades få en stund med Anders efter spelningen också WÖHOE!


Nu ska jag in till stan med lite ärenden, bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0