Schnyggt


US Open-finalen börjar nu på Eurosport! Jag som trodde att den skulle sändas igår satt bänkad helt i onödan och fick mitt hjärta krossat i tusen miljoner bitar. Ihoptejpad och redo, och med en ny påse chips såklart, ska jag cheerleada fram Federer till seger. Min split är farlig och ack så effektiv. 


 
Snygg är han ju också märkte jag nu.


Imorgon ska jag på jobbintervju/möte, så jag kommer slippa vår friluftslivlektion på idrotten! Kan ju inte påstå att jag känner någon större sorg över det. Ha det så underbart kul i regn och fult svensk väder min sköna klass<3.
Eftersom jag är en sån tönt som faktist planerar mina dagar (tro det eller ej) så har jag bestämt att imorgon ska jag även få tummen ur röven och köpa de nya Converse-skorna jag vill ha, en väska och en skinnjacka. Fula, plommonfärgade rödeluvekappor för all del (som alla "hej-jag-har-klackar-som-är-jättehöga"-tjejer på Jensen verkar ha hoppat i nu), men det slår inte en snygg skinnjacka. Eftersom verkligen alla har antingen en svart eller brun skinnjacka så funtar jag på en grå eller liknande, men sen är ju frågan hur många sådana det finns i vårt moderatiska avlånga land. Kommer väl sluta med att jag får sy en själv. Betryggande med VG i syslöjd i dessa tider...



*cool avskedsfras* // Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0