Stackars mig

Den här dagen suger big time, jag sitter hemma och degar och allt har bara gått fel. Jag är sjuk och mår lika bra som en mosad fluga. Missade skolan igår också och biologiprovet, men idag ska jag plugga lite till matteprovet på torsdag i alla fall. För jag ska tamejfan gå på det, jag kan sitta och spy över alla provpapper om det är så, men jag ska dit!



Jag var så underbar att ha å göra med den här morgonen. Tack du som förevigade det -.-

Dagen hittills:
tomaten jag skulle ha på mackan smackade lakrits.
jag råkade tappa tandborsten i toaletten.
jag har inget att ha på mig.
jag spillde ut allt tevatten.
internet får mig att vilja hänga mig själv.
jag hittar inte tv-kontrollen.
min arbetslösa granne spelar jude-hiphop på högst volym.


Listan lär bli längre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0