Glad och böjlig

Äntligen är jag av med min nackspärr som jag har haft i två dagar! Så skönt, för jag vaknade upp i tisdag morse och nacken var lika flexibel som min mormor. Jag ser verkligen inte fram emot mina äldre dar med benskörhet, cancer och rynkor och allt som kommer på köpet, även om man kanske kommer få avnjuta det på nåt soft ålderdomshem med personal som villigt byter ens blöjor. Förhoppningsvis slipper man det där innan man riktigt börjar lida av det.

Aja, nu är min nacke lika rörlig som en 12-årig kinesisk gymnast så imorgon blir det skola igen för min del. Till skillnad från förra året är det faktist lite lättare att släpa sig upp på morgonarna denna termin så jag känner mig faktist lite guilty över att ha missat två dagar av såpan Jensen Södra. DESSUTOM har jag fått reda på gaaaanska pinsam fakta om en av mina klasskompisar, haha! Så oväntat och lite tragiskt faktist x)  Du skulle bara ana vilken hållhake jag har på dig nu... (Creepy huh?)

Stötte på mina friends Nikki och Jasse vid Hornsgatan tidigare ikväll.. Utrustade med kaffetermosar och jag-vette-fan i en H&M-påse satt dom och myste i mitten av ett övergångsställe. Gissa vad dom hade gjort?? Dom hade haft picknick på Mariaskolans skolgård. Haha, jättenormalt!


Jag är galet trött just nu (och varför är jag uppe nu?), så nu är det dags att ladda inför imorgon.

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0