235, 236, 237...

Hello,
idag genomled jag finally vårt första kemi-prov och jag tror det gick bra faktist ;) Klantade mig lite på sista frågan, men annars var allt fina fisken. Efter det var man allmänt lycklig över att ha blivit av med skiten så dagen rundades av med att följa Roberts, Peters och Nilles tävling om vem som snabbast kunde bygga ihop en penna. Nytt Jensenrekord: 6.7 sekunder, wöhoe! VM nästa?

Tennishallen stod ensam och övergiven när jag kom dit i eftermiddags eftersom alla skulle gå på DIF-hockeymatchen, men inte fa-an blev jag nedslagen av det! Hittade David (8år) och vips hade jag en sparringpartner, bättre än inget lixom haha! Efter det servade jag i 45 min (256 st servar, och ja, jag räknade :$) och sedan var det raka vägen hem till fejzbuk.com och "Undercover Economist", en bok jag fastnat i helt.  



Brukar alltid få höra att jag har så små fötter (vilket jag inte alls har!) men nu kära vänner, har jag rykande, upphetsande färska bevis på vad som ÄR små fötter.



Hittades i omklädningsrummet och jag var bara tvungen att fota, sedan kom ägaren in och undrade vad fan vi höll på med men det är en annan historia.


Kommentarer
Postat av: salima

Du har väll 39?? :S

2008-09-26 @ 22:15:52
URL: http://salima.blogg.se/
Postat av: Laura

haha, nära, 38 ;) but still, jag fattar inte hur folk kan få den storleken till "små"

2008-09-28 @ 15:26:24
Postat av: haris silajdzic

2008-12-29 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0