Tung dag


Var i skolan idag, vaknade vid tio i sju och var hur pigg som helst. På bussen på väg till skolan kändes det fortfarande lika bra, jag befinner mig i allmän eufori och någon gammal tant börjar prata med mig om Kolmårdens delfiner(?). HUGE.
Sen vet jag inte vad som händer, i mitten av första lektionen så bokstavligen kraschar jag. Har aldrig känt mig så trött i hela mitt liv! Hinner typ räkna 2 tal på hela mattelektionen och sen somnar jag på kemilektionen. Sovandes på Victors något buckliga ryggsäck kanske jag inte gjorde ett så dedicated intryck på Sassy-Christer, men det är lungan, han kommer falla för mina väl avvägda smörkommentarer när betygen börjar närma sig..!

Nu är det dags för träning! Har sjuk träningsvärk i vaderna av alla ställen, paaaaain. Men det är en skön känsla på samma gång, då vet man att det man gjorde igår verkligen tog! Alla som tränar vet precis vad jag snackar om:).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0