Wanted


Jag har fortfarande inte gått och sett Wall-e med Oskar än, men igår såg jag en annan film, nämligen Wanted. Mitt biosällskap bestod av Wicked-Vicky och Fiol-Jonis. Två väldigt c00la katter.
Filmen var bra om man bortser från minst 345 scener där man får se kulor tränga ut ur folks skallben i slowmotion, det blev lite för mycket *skvätt-skvätt* i det stora hela. Filmen ägdes av Jolie som spelade någon slags Lara Croft 2.0 (tänk Lara Croft delat i två adderat med tatueringar) och självklart satt alla turkar i biosalongen och visslade varje gång hon var med i en scen. Annars var filmen fylld med typical mainstream biljakter och tv-spelsvåld som skulle få vilken gullig fem-åring som helst att växa upp till hustrumisshandlare. Tu puta madre vad negativt allt låter, men missförstå mig rätt, jag tyckte ju filmen var bra!:)



Världens vackraste människa in action


Idag har jag jobbat som tennistränare och snart kommer Spårvägen TK fabricera fram massa mini-Federers om det fortsätter gå såhär bra med mina söta elever! 5-7 år är dom hela högen och adorable:) Senare kom Marit och Stefan ner till hallen och hela Stefans utlägg om hur i helvete jag pallar ha en blogg tog en oväntad vändning när det kom fram att han själv har en hemsida, haha! Vem är det som är push här egentligen?;)


Nu ska jag sova, godnatt!



*Oskar, jag är ledsen hun, men vi är nog helt enkelt inte menade som bio-buddies du och jag.. jag gör slut! </3*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0