Lets face it

Mycket på g just nu närmsta tiden, känner mig stressad som fan. Vi snackade om stress under senaste idrottslektionen och jag märkte att mycket stämde in på mig, inte bra.
Har arbeten/projekt i princip varje ämne, jag måste planera min 18-årsdag,  jobba och planera upp framtida pass, planera upp hur sommaren kommer att se ut eftersom spanien verkar återigen hänga löst, och framförallt vara i form till seriestarten! Måste kunna få ihop pluggandet och träningen, så grymt svårt! Visst finns det helger, men då vill jag kunna flumma runt ibland, livet ska inte bara vara fyllt med plikter and "must-do"s. 

Vettefan hur jag ska få det hela att gå ihop.. men jag ska klara det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0