Woohaa


Det här är fan det sjukaste jag har sett. Dom är så grovt specfula på samma gång att det bara fuckar upp sig i huvudet. Det går inte att tycka nåt för att dom är så jävla.. ah, jag vet inte.

Snart taggar jag in till stan, ska träffa Anna som just nu sitter och svettas på en casting till ett jobb. Det heter ju castings nu förtiden, inte anställningsintervju, det är time för Sverige att bli lite mer international, typ. Typ Sweden. Aja, jag och Anna ska gå och se Kenny Starfighter! Jag har nån slags buskisförväntan på den, jag vet inte varför, men den kommer bli najs... för JOHAN RHEBORG är ju med! Jag älskar den mannen, varje gång jag ser honom så tänker jag på Percy Nilegård och Farbror Barbro och då garvar jag tills jag antingen gråter eller kissar på mig. Jag älskade den serien!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0