Bangare

Jag bangade idag! Fan, jag bangade idag, JAG BANGADE IDAG, faaaaaan!!!!

Trodde ju verkligen att jag skulle komma i den där jävla isvaken men nope, jag stod där och höll på att dö när jag såg ALLA ANDRA göra det. Fatta då om jag skulle stå där på isen i strumpor och försöka intala mig själv att "dethärärintekalltdethärärintekalltdethärärintekallt". Jag hade dött, blivit en stel isklump, sjunkit till botten och polat med firrarna och det är det inte dags för ännu.


Efter idrotten mutade Karro mig med latte, cookie och cigg iaf jag följde med henne in till stan och vem kan motstå ett sånt erbjudande? Så vi satt på Sandys och snackade massa skit, mycket trevligt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0