Har jag gått och blivit ordningsam?


Jag upptäcker att JAG sitter inne på skolans nätverk och skriver upp kommande uppgifter som ska in den här månaden. Jag av alla människor!

Håller jag på att bli vuxen?
Kallar medelålderskrisen snart?
Borde jag uppsöka en doktor?

Och nu flög en slags visualisation genom mitt huvud. Jag, sittandes i skolan klockan 7 imorgon(en timme innan skolan börjar!!), pillandes på min grupps franskaprojekt med en stor chailatte i näven, en nyttig macka i käften och är sådär klämkäckt glad över att jag får massa gjort utan att bli tvingad.

Herre, jag är sjukt taggad! Men jag får absolut inte börja använda olika pennor till olika rubriker etc. Där drar jag gränsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0