Jag flyr från lagen

Jag kollar ut genom fönstret och blir nästan sugen på att plocka in plastgranen!  Vintern är två månader late, skulle vi dra bak tiden nu skulle ingen märka något. Fint är det, flingorna dalade mjukt ner när jag vadade genom snön idag och man känner sig så jävla lugn och rofylld på något sätt?
Har ägnat senaste timmen till att luta mig ut genom det öppna vardagsrumsfönstret och fota dom snöfyllda trädkronorna. Det är nu man önskar att man hade en såndär ownig kamera med larvigt bra skärpa etc etc.. fyfan vad snygga bilder man skulle kunna ta! När jag ser något jag vill fota, dyker den enligt mig perfekta bilden upp i mitt huvud, ur vilken vinkel, vilket ljus etc. Vill ta reda på om jag bara överskattar mig själv eller om jag skulle kunna fixa dom! Blir perfa tillfälle imorgon, för då har jag quality-time med en Nikon D200. Jag är larvigt förväntansfull redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0