Tre muggar, tre mobiler, ett ciggpaket och ett nagellack.

Har varit en mysig dag idag, cuddly liksom. Mer såna dagar!

Vaknade tidigt imorse och drog hemåt. Väl i dörren fick jag vända igen för att lämna alla syskon på dagis. Härligt.. fyfan vad jag känner mig lillgammal ibland, min mentala ålder mår inte bra av den här jävla andramammarollen jag måste dras med, fast samtidigt skulle jag aldrig kunna skita i att ovillkorligt ställa upp för min familj. Aja, knepigt värre det där.

Vid lunch mötte jag upp Vendela och Carro vid Plattan och tog en fika och vi snackade om allt möjligt, var jättetrevligt! Sen drog vi runt lite på NK och kollade underkläder mm. Man får alltid syn på nåt snyggt när man är pank! Likadant är det med affärer, man ser massa coola butiker man tänker att man ska handla i när man får pengar, men när man väl har påfyllt konto drar man snabbt som fan till HM och köper nån tråkig tröja som alla andra har, what's up with that?

Nu är det dags att börja peppa inför bion ikväll! Har precis lagat middag (cred till mig) och sen blir det  Bolt i 3D med Oskar. Får se hur fab man blir i dom där löjliga brillorna man måste ha på sig.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0