I would understand

Samma visa överallt. "Uttråkad, ligger hemma, har inga planer, alla reser bort" och jara jara.  Ja, och fyfan vad tråkigt det är. Tristessen har nu även nått Camp Nordström. Därför fick jag den brilljanta idén att worshipa DN:s På Stan lite, men jag hittar den inte.

Andra idéer:
- Träna
- Chunka in alla italienskakurser
- Städa
- Dansa och le

Igår var jag ute och fotade lite med Viktoria och hennes damnfine kamera. Hade så galet höga förväntningar och jag skulle ta sånadär superhawtabilder som skulle falla i glömska men sen hittas av mina avkommor (ja, avkommor) som skulle facineras av mina superqualities och alla skulle dö för mina heltsjuktsnygga bilder på utställningen som skulle anordnas i mitt minne. Men nu kommer det nog inte riktigt bli så för mina mästerverk drunknade i oskärpa och fel ljus. Fan, jag presterade 117 halvdåliga bilder och det är faktist en liten prestation i sig.



Bästa scenen i Yesman


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0