Mycket bra dag idag

Hej alla barn.

Idag köpte min mami två par skor till mig och låste upp min mobil :O Så nu kan jag kommunicera med omvärlden, känns mycket braaaa! Antingen har det hänt nåt eller så är hon väldigt glad i  idag. Oavsett, I don't mind :)
Och jag äger en iPod nu också! Min oskuld är alltså gone. Impulsköpte den när jag var ute med Gustaf med f förra veckan. Kanske inte det klokaste jag har gjort men men, ack va snygg den är. Att jag sen suger på att få in musik etc på den är en annan historia.

Spenderar för mycket money nu tycker jag, hohoho inte smart, lär vara pank igen om någon månad! Fyfan, och jag tror att jag skulle kunna flytta hemifrån nu och bo själv? Disaster skulle det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0