Tut

Fan va kul jag hade igår! Trodde att det skulle suga eftersom jag fortfarande stod och velade över vart jag skulle ta vägen vid tiotiden, inte bra, inte bra. Men vid elvatiden landade jag  lite bumpigt men safe. Såg inte fyrverkerierna vid slussen men vad fan gör det egentligen, smällare som smällare aight? Får man säga sånt i Sverige?
Anywho, inga smällare blev det, men jag hann med en runda runt huset med en svart resväska och önska mig ett jävligt bra 2009 genom att käka tolv vindruvor.. Konstiga grejer folk kommmer på huh? Aja, varför ska man minska på oddsen lixom? Skulle faktumet att käka en skål med bajs hjälpa mig att få ett galet år skulle jag fan göra det.
 
Haha, gaaah, mina fötter värker fortfarande... Allt som hette sminkborttagning var fett bannat när vi kom hem imorse med ett fint fettigt, kladdigt resultat som följd. Fan va najs, verkligen. Dags att byta örngott å kila i mig en fettig frukost, har dom en aladdinask around here har jag första tjing, så försök fan inte med nåt! Den vita chokladen i mitten är så jääävla god och då ska dom såklart bara ha en av dom:( Sen är det dödsstraff att lyfta på locket för då är man automatiskt ett fetto så därför måste man vääänta tills alla andra har käkat upp allt. Förstår ni vilka problem jag har? 

......




Jag sökte på "flipp" och fick upp den här bilden. Jättefin. En firre med huge haka som hoppar igenom ett berg med ett öra och polisonger. Verkar ha nackhår också, sånt gillar inte vi gurls. Vaxa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0