Dream On

Vuxenpoäng har plockats ikväll! Gjorde en sen runda till Sleven för att köpa mjölk och hushållspapper (det går en fin och tunn linje mellan hushållspapper och toapapper). Sällskapet bestod av afro-Viktor, vad mer kan man önska sig? Vi stötte på Salima och Vera som också skulle dit. So that's the way it all turned out; vi fyra på Sleven.
Efter det gick jag och Viktor en sketa onödigt lång promenad med tanke på hur kallt det blåste, men det var najs att händerna domnade bort efter tag så jag slapp känna hur plastpåsen skar in i handen. Det gäller att se det vackra i allt, haha <3

Vad mer har hänt idag då? Jag var med i en modevisning och det var riktigt kul! Var lite nervöst i början men när man väl gick där i najsa heels så fucking älskade man att ha alla ögon på sig! Kläderna var riktigt snygga också, lätt kläder jag själv skulle vilja bära/köpa.

Något jag märkt är svårt att hitta är ett par snygga skinnhandskar. Jag vill jättegärna ha några riktigt snygga, tänk Gaga typ.






(Bianco, Topshop)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0