Livsfilosofi

Hej, min fina blogg med alldeles för uttjatad design. Snart blir det lite serious ändringar här, eller neh, det enda jag kan är i princip bara att ändra bakgrundsbild, haha. Varför babblar jag om det? Jag vet inte! Var för pratar jag med mig själv?........................................ Varför särskrev jag varför? Frågorna är oändliga. "Livet är som en enda stor påse..." och blablabla

Skitsamma, idag ägde jag alla i klassen i badminton och det är ju aldrig fel. Egoboosten är lika najs varje gång! Den kommer lägligt btw, har matteprov imorgon och jag behöver påfågla upp mig lite så att jag kan göra Martin Skoglund stolt över mig! Shalalalalalalaaa...

Tillbaka till Matte D nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0