Sommarjobb?

Ska man skaffa sig ett sommarjobb? Det dyker upp en najs bild i skallen på mig där jag står inne på ett mysigt fik och med ett sånt där nöjt leende på läpparna medans jag gör en femstjärnig chailatte! Man det finns ju inga såna annonser! Jag hängde lite på "sommarjobba.nu" men där sökte dom bara efter jobb inom äldrevården eller typ sjukvården. Sjuksköterska är jag inte tillräckligt utbildad för och personlig assistent är jag för självcentrerad för. So what to do?

Sen kom jag på den brilljanta idén!
KROKIMODELL.
En sån där som står naken inför en massa svåra konstnärstyper och blir avmålad. Bra lön (200 spänn), kort arbetstid (5-20 min) och en kul grej att utmana sig själv med. Undra om man bangar när man väl står där? Springer därifrån när man får syn på typ grannens man bland dom som ska måla av en? Haha! Jag kollade upp det iallafall och det finns sex stycken annonser i Malmö, tre i Göteborg, två i Stockholm och en i Båstad. Vilken marknad! Plats för höga ambitioner, hahaha.





Kommentarer
Postat av: johAN

jag målar för 100spänn, klä av dig kvinna

2009-03-21 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0