Överbelastad

Haaalla!  Chillig dag idag, thats how we like it! Ikväll blir det dock plugg:

Isvaksanalys in ikväll
Engelskaanalys in på måndag
MatteD-prov på måndag
Fysikförhör på måndag
Filmanalys in på måndag.

Vad är grejen med måndag??..... Blir så trött på all skola nuförtiden, det känns som det enda man gör är sova, äta, träna, skita och hänga i tråkiga böcker. Och på Facebook. Typ. Hur blir det då när man pluggar vidare sen? 


Drog till Akademibokhandeln efter skolan för att köpa nåt tråkigt lösningshäfte till matten och jag blev kvar där i två timmar! Helt sjukt, men varje gång jag kommer in i en stor, stor bokhandel blir jag helt bok-kåt och jag måste pilla på allt och hitta massa böcker jag vill köpa. Jag tycker det är så coolt med böcker, nördigt och bra helt enkelt.
Hittade biografier av Jenna Jameson (att älska som en porrstjärna) , Bob Dylan och Grace Jones, en bok om statsvetenskap och "Slam" av Nick Hornby. Dom följde inte med hem dock för jag hittade en bok av Salman Rushdie som jag letat efter hur länge som helst. Ingen verkar våga ta in den för att den är så kontroversiell, författaren har fått ett pris på sitt huvud och översättare har blivit skjutna/hotade pga av den. Dessutom har man bytt titel på den ett antal gånger har jag för mig. Men nu är den min iaf, är väldigt nyfiken på den! Nästa vecka blir nog en av dom där då jag läser konstant och är sjukt osocial, haha. 





*Tadaaa!*

Den här kissekatten kanske jag spanar ikväll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0