Långvarig volym

Hemma hos mig måste man antingen kräkas X antal gånger eller typ ha brytit benet innan mamma går med på att sjukanmäla en på morgonen. Imorse lyckades jag ändå få henne att göra det, men sen kom päronen på den otroligt smarta idén att låta syskonen vara lediga från dagis idag nu när det fanns någon som kunde vara hemma och ta hand om dom (läs: jag). Så idag har jag varit lekledare och tittat på tåg, gungat, bakat sandkakor, köpt godis, ritat med kritor och lekt häst. Kul huh? Aja, jag mådde bättre av det, lite kul faktist x)

En grej som alltid brukar hända mig när jag åker buss eller tåg själv med nån av mina syskon är att folk får för sig att jag är mamma-.- Då sitter alla och kikar på en med misstänksamma/nyfikna blickar och ibland kommer typ tanter fram och frågar nåt. Så idag när jag stövlade på bussen med tre kids såg folk förfärade ut över hur produktiv jag har varit, haha.

Plopp,plopp,plopp


Kommentarer
Postat av: johan som följer din blogg frenetiskt

lägg upp bilder, orkar inte läsa.

2009-03-20 @ 21:39:34
Postat av: Laura

okej, blir massa smaskiga bilder i fortsättningen <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-21 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0