Lilla rastlösa jag

SÅ! Idag är det lördag, dagen Gud la till dom sista detaljerna innan han bara chillade.
Så vad ska jag göra för sjukt produktivt, intelligent, banbrytande eller finputsa idag då? ABOSLUT INGENTING, för Gud är jag tamejfan inte än. Kanske blir det i nästa liv, det är kanske så det funkar?
Vi har gått runt i flera tusen år och trott att det har suttit en och samma dude där uppe hela tiden när det i själva verket är vi själva som turats om. Det är väl därför medeltiden blev som den blev. Nån där uppe drog väl till facket och klagade över att dom också måste ha semester nån jävla gång. Nån jävla ordning får det vara. Att dela på soppa och trolla fram anal-dwelling butt monkeys är inte lika kul den 15:e gången.

Ikväll lär jag fortfarande vara jobbigt sjuk så det blir film för min del.
Frågan är bara om det blir på bio eller hemma? 
Vilken film? 
Och med vem?  
(Anna, om du ser det här så har du ett nytt SMS i mobilen)

Bara att se en film innebär femtontusen olika val, inte konstigt att vi fuckar upp jorden och gör fel hela tiden. Jag gjorde quizzet "Vilken gymnasieskola borde du egenligen gå på?" på Facebook och fick fram "Södra Latin". Vad faaan började jag på Jensen Södra för egentligen, vad tänkte jag på, tänkte jag överhuvudtaget? Hahaha, min kompis fick å andra sidan resultatet "Jensen" med följande, klockrena beskrivning.

Du har förmodligen dåliga betyg men tror fortfarande att du kan bli buissnessman eller advokat. Njut av 25 spänn på 7eleven och halvdagarna tills a-kassa och komvux tar över. Kom inte sent, då blir "mentoren ifrån arbetslivet" arg.

Hahahahahahahaha!


Nu tänkte jag avsluta med lite random bilder för Johans skull. Han ville ha häst, fisk, saxofon och karljohansvamp.

        








Kommentarer
Postat av: JOHAN

mycket fin svampbild, mycket fin

2009-03-21 @ 16:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0