IPREN + ALVEDON

Haha, inte visste jag att spåret kunde spåra, I'm so impressed;) Kul hade vi igår, jag och min vanliga vodka. Jag kände mig så svensk och hel när jag höll den i handen. Whatever, 133 pics lyckades vi tydligen etsa under kvällen, so jävla overkill haha. Tackar gud för all sveriges skog och den del som befann sig vid berget och som fick tjäna som min och emmas kisshörna, det gjorde min kväll.

Aja, man tycker ju att allt ska vara som bäst dagen efter, men nej, verkligen inte. Jag slog i huvudet rätt hårt igår och har en fet, fin, bullig bula i bakhuvudet. Jag tror jag har fått lätt hjärnskakning eller nåt haha och en fin röd fläck på ögat efter att Magnus petade mej där med en vegetarisk korv..... DÖ, Magnus, DÖ.

Idag ska jag fylla min dag med pizza, tetris och måla klart min tavla. Sen ska jag sitta och önska att Björn Ranelid skaffar en blogg.

Kommentarer
Postat av: Vera

Han är ingen knubbsäl! :o Bara hårig......

2009-05-22 @ 21:51:08
URL: http://veralindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0