Komplikationer & egentid

Den här morgonen och dagen har varit lite smått bisarr, på sitt eget lilla sätt. Jag har insett att jag fortfarande har kvar vissa sidor som bara jagar pleasure och kickar, fast kanske inte på samma sätt som tidigare. Hur som helst så skäms jag inte, de är just dessa som gör mig till den jag är, på både gott och ont. Det är en bra förmåga att kunna skita i att känna efter ibland och bara kasta sig framstupa in i det. Efterklok kan man ju, som ordet tyder, vara efteråt.

Jag har velat sätt igång med mitt skrivande igen, men jag har zero inspiration. Jag matas med modebloggar, stureplan.se, dagens outfittar och frisörbloggar dagarna i ände. Var tog alla intressanta bloggar vägen? Tackar veta jag Amir och Hanna Fridén:)

Nu till problemet; var ska jag sätta mig för att kunna få ner nåt av uns i den här jävla datorn? I mitt rum? Nej, där springer det runt massa tjocka småsyskon. I köket? Samma där. Toaletten? check. Tvättstuga? Låter intressant. Terassen? Storm (läs: nej).  ÅH.

Det är verkligen dags för mig att flytta hemifrån. *gärnatillettansomjagcheckadeinpåFolkungagatanförnågonveckasen,hoppashoppashoppas,kakletiköketfickmigattskakaavvåldsammacravingsochkungsbalkongenfickmigattkommafleragånger*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0