Matte D och suga på ramarna

Okej, den här kvällen har varit proppad med saker, tight like a tiger, packade sillar, typ. En mysig anledning till att kunna sitta sådär fnulligt med kalender i knät och pennan i mungipan och rynkade ögonbryn så man får dom där fina fläskrynkorna i pannan. "Den här månaden blir knivig.." muttrar jag lågt för mig själv och mamma svimmar av min självinsikt. Sen bokar jag in ännu fler jobbpass.

Imorgon ska jag gå på Beyonces konsert och den kommer nog bli hur grym som helst. Tjejen kan sjunga! Det verkar vara lite ovanligt i musikbranschen idag så jag bugar och bockar för det jag får. "tacktacktack". Klockan nio kommer jag befinna mig utanför globen (eller vad den nu har bytt till för namn) med matteboken i högsta hugg, har ju nationella på torsdag och ingen fucking tid får gå till spillo.
Jag. Har. Inte. Råd. Fyfan va ocool jag kommer se ut! Haha, sen ska jag bära runt på bokjäveln också inne i globen, kanske rent utav stå och krama den hårt i famnen medans jag hoppar upp och ner som ett as när B shakar sönder eller vifta melankoliskt med den ovanför huvudet när det är ballad på g. Kanske, kanske har hon rent av turen att få den uppkastad till sig under sista låten <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0