Mentalt frånvarande

Jag förstår inte fenomenet att stå och fota sina muckler. Vad vill man då? Få ligg? Visa att man varit flitig med roddmaskinen? Att man glömt tvätta spegeln?

Var på nattbio i förrgår, såg Änglar och Demoner. Det hela började bra, vi stod och beställde biljetter när kassörskan resolut utbrister "det är otroligt varmt i salongen, under förra filmen var det över 33 grader!" Jaha, tänkte jag, Thailand! Överlycklig. Vi går in i salongen och möts av den värsta svettlukten i mannaminne och jag börjar hysteriskt gå igenom hela HMs bikinikatalog i huvudet. Popcornen lugnar mej dock snabbt.

Se filmen! Classy testosteronpump utan att vara macho. Hängde knappt med i svängarna trots att jag pliktskydligt läst boken två gånger. Katastrof!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0