Koh Tao

Nu ar vi pa Koh Tao efter att ha akt bat fran PhiPhi till Koh Samui. Det sog dar sa vi akte vidare redan nasta morgon. Vi lyckades boka ett aslyxig batbolag att aka med mellan oarna sa vi satt och chillade med medelalders franska och tyska par som typ hyrt halva Koh Tao. men men, allt ar vart A\C.
Vi motte upp Felicia och Diana har och drog ut igar. Forsta gangen jag drack efter att jag fick skit i glaset nast sista dagen pa PhiPhi av nagon tysk snubbe. Men det gick bra och var najs som fan. Vi var pa tva stallen, det ar val dom och tva till som on erbjuder. Jag och Gustav brakade igen ocksa, sweet. Lugnt nu dock och vi har precis kakat lunch och nu sitter jag har. Ar bakis som ett aaaaaas...och den javla curryn gor mej fett gasig. Btw! Utomland sa pruttar man inte lika mycket, helt sjukt konstigt!

puss


Kommentarer
Postat av: Vera

What the...? Du fick skit i glaset av en tys...österrikare?! Omg D: Dog du?

2010-03-11 @ 21:33:59
URL: http://veralindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0