Needy

Det hade suttit fint med svenskt javla godis nu. Det ar nar man ar utomlands som man inser hur sjukt javla bra Sverige ar alltsa, till och med godiset is 2 die for, helt javla underbart. Idag ar en san dar dag som jag aven svar som ett cepe i text. Vet inte varfor, lite avtrubbad fran igar I guess. Drama ar det basta jag vet, men igar blev det lite dalig tajming, dramamama kan inte vara i farten varje dag, semester ar javligt heligt trots allt.
Vet inte varfor jag skriver det har, for att jag har sjukt javla trakigt antar jag. Vi sitter pa ett internetcafe och jag har bestamt mig for att halla mej borta fran bade mobil och facebook under hela tiden har bara for att typ vara cool eller nat och hittills har det gatt primaballerina och varit hur skont som helst. 
Idag ar det INGEN sol sa langt ogat kan na och det framkallade latta panikkanslor nar jag vaknade imorse och kollade ut genom fonstret, jag som hade tankt pressa sonder dom har sista dagarna, en bajskorv ska jag bli. Brun och fast.
Undrar hur det ar hemma i Sverige nu och hur fan jag ska lyckas overleva i kylan. Far vi se pa mandag. Fan, mitt liv ar som upplagt for en tv-serie. Hollywoodfruar fast anda inte. Fan vad jag svamlar.

puss

Kommentarer
Postat av: Vera

Åh, du kommer älska Sverige när du kommer tillbaka :) Is och slask, men idag tittade vårsolen blygt fram bakom molnen! Finally!

2010-03-11 @ 21:39:08
URL: http://veralindo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa, vårsolen är här och snart ska det fanimig bli sommar!!!!!! det är varken bra att bråka eller att svära, tänk på det lilla du...och juste, eftersom du inte kollar fb eller mobilen så hoppas jag att du ser detta; glöm inte å köpa med dig cigg :D annars börjar jag gråta, för nu är jag fattttttiiiigggggaaare en uteliggaren clas-urban ute i aspudden!

2010-03-11 @ 23:53:57
URL: http://nikkipikki.blogg.se/
Postat av: Vera

Wat! Har Clas-Urban blivit uteliggare? :O

2010-03-12 @ 19:07:56
URL: http://veralindo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaa :( var och hälsade på honom nyss, han mår inge vidare!

2010-03-13 @ 19:11:07
URL: http://nikkipikki.blogg.se/
Postat av: Vera

Stackars sate! Men det är väl det som händer när man jiddrar med Matilda.. Tycker hon går lite för långt ibland!

2010-03-13 @ 23:01:29
URL: http://veralindo.blogg.se/
Postat av: Tara Agha

Hejhej !

Såg att du har gjort en isvaksanalys, skulle du kunna dela med dig ? Jag har tajt tidsplan har inte hunnit arbeta med min isvaksanalys efter som ja har varit sjuk :( Mejla gärna svar



MVH Tara Agha

2010-03-19 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0