Thailand

gaaaah, det ar sa skont att vara har! Vi kon mitt pa dagen i sondags och det forsta vi gjorde var att typ bli ihjalkorda av hotellbussen, dom kor som fulla as har nere, helt sjukt! forsta han gor ar att kora om tva bilar pa en tvafilig vag, mitt i en kurva, i 150! huuu... Forsta tva dagarna var vi iaf pa Phuket och det var asnajs, forsta dagen var molnlig sa vi satt och sola hela dagen utan att branna oss. Sjukt cocky blev man, trodde man var nagon javla megasolare sa vi brande sonder oss (gustav) dagen efter nar det var himmel.. haha, javla svenne.. 
Igar drog vi hit till PhiPhi Island och hela on ar full med anorexiakatter som har deformerade svansar. Gustav har fatt nagon javla inbillad tro pa att allting som ror sig har smittar en med rabies sa han ar asnojjig. Pa tal om det, lite ironiskt att det ar just han som blir riven av en fet apa pa Monkey Beach idag:) 

Vi akte pa en snorklingtur idag btw, baten akte runt i 5 timmar och man fick ananas och mat under stoppen pa dom olika oarna. Har aldrig snorklat i hela mitt liv och hade panik forsta halvtimmen. For jag funkar namligen sahar: skulel jag se en stor fet skugga en bit framfor mej nar jag ar ute och simmar sa skulle jag do av skrack och do pa flacken. Sa sa lange det itne ar sa sa ar det lugnt och darfor ar det lixom lite heligt for mej att inte fa se vad som finns under ytan, det blir lixom bast sa...... aaaah <3 
Kanner att det blev lite sidospar dara.
Varan bat var lastad med ett tyskt par (<3), tre australienare ett franskt par och en tjej som jag inte riktigt vet hur hon hamnade dar. Men hon var skon.
Under turen stannade vi bland massa rev, pa Monkey beach, Bamboo Island och The Beach, fran den dar filmen.

SAKNAR SVERIGE

och jag vet itne varfor, for det ar asnajs har <3

Kan inte fatta att vi fortfarande har tio dar kvar har

Kommentarer
Postat av: Vera

ÅÅÅHH, ett tyskt par! <3

Gud, vad härligt och roligt allt låter :) Saknar dig, när du kommer hem måste du berätta allt, verkligen allt!!

2010-03-05 @ 19:31:37
URL: http://veralindo.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOGGA MERA DAAAAH!

2010-03-10 @ 01:27:28
URL: http://nikkipikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0